mısır katliamı


Mısırda yaşanan katliam ortada. Allah sabır versin halka.
Bu arada bize de hangi tarafta olacağımız dayatılıyor.Politikası,fikirleri tamamen Akp bağımlı olan ilginç karakterler ortaya çıkıyor-kimisi Mursi taraftarlığında kimisi de Sisi .Sırf karşı çıkış adına darbeyi ve ölümleri savunanlar var.Mısır halkına adeta iki ucu boklu değnek verilmiş biz de uzaktan hangi taraf daha pis kokuyor diye yarışa giriyoruz.Görevimiz beynimizdeki pis kokulardan uzaklaşmaktır.Ne pis kokulu Aydınlık olabilir ne de aydın.Artık Ulusal değil EVRENSEL olmalı!