Merhametli ve Şefkatli Allahın adıyla.
Bu bir ultimatomdur!-firavunlara,tağuta,hayranlarına,güçperestlere..
Tarih birçok firavuna-tağuta tanıklık eder ve hepsinin karizması çizilip yerle bir edilmesi  insanlığın önüne serilmelidir.Bunlarda en nasipsizleri de ne yazık o çok övülen osmanlı firavunlarıdır(özellikle 'küçük' harflerle).Bu övgüler o kadar çok ileri düzeydedir ki kraldan çok kralcı olanlar- başkanlık hayalperestliğiyle yıkanmış seçilmişler-en demokratikler olduklarına insanları inandırmışlardır.(bkz.http://www.youtube.com/watch?v=vrlZ1rWToB0)
İnanılacak gibi değil alkışlar patlıyor,köleler eski kölecilere el çırpıyorlar.Bu konuyu anlamak için o dönemde yaşadığımızı düşünmemiz şart.Bu firavun, sultanların sultanı olduğunu hatta daha da ileri giderek ALLAH ın yeryüzündeki gölgesi (tağut) olduğunu kasıla kasıla söylüyor- adeta sarhoş gibi(bkz.Kenan Komutan :D).Bunu şu devirde söyleyen birine takılan etiketler büyük olasılıkla şunlar olurdu:-sarhoş-ne dediğini bilmeyen-deli-cahil-kibirli canavar!ALLAH aşkına tağut olduğunu iddia eden birisi nasıl İSLAM ı yayabilir ya da nasıl bir islam yayar.Ve bunları övünerek söyleyen ilkokul çocuklarının şiir okuması gibi okuyan saçma bir adam!Ve onu da alkışlayanlar!-yazık.Saçmalığa bakın!Daha ilk cümlelerinden neresinden tutsan dökülüyor.Devam edelim..Bir takım şehirler,eyaletler sayılıyor ve bu firavun bu yerlerin 'sahibi' olduğunu hatta mızrağıyla,atalarının fetihleriyle aldığını övünerek anlatıyor.Yeryüzünün herhangi bir yerinin sahibi olmak-nasıl bir ego!Ey firavun onların sahibi Allahtır Allah!Ve her insan adaletle dağıtılması için emrimizdedir-senin emrinde değil!Fetih yapmakla neden övünülüyor böyle bir saçmalık olur mu? Ne diye yeryüzünde bozgunculuk çıkardın be ey firavun!Sakın din adına Allah adına demeyin, böyle olsa o yerin sahibinin kim olduğunu bilemeyecekler miydi? Zalimler!Fetihlerde halkın malını ganimet diye toplayıp, küfre sapan bir orduyla kadınlarının ırzına geçip,erkeklerini öldürüp, çocuklarını firavunun hizmetine bağlamadıklarını mı sanıyorsunuz!Ah!Bunlarla övünen nasipsizlere,o beynini nasipsizlere emanet edenlere-Ah! size.Artık uyanma vakti,kapın o zalimlerden aklınızı,ekmek artık aslanda değil- insanda olsun.
Diğer milletlerin içinden çıkagelen firavunlara ders verenler iş kendilerine gelince niye sapıtıyorlar?saptırıyorlar?Ayrıca ecdadımız diyor. Ecdadıymış osmanlı.:D Ah gidi Ah! O firavunun ülkesinde yaşasan reaya(otlatılan koyun sürüsü) sınıfında olacaktın. İşte sen o soydan geliyorsun.Bir çamur kadar değerin yoktu o firavunun gözünde.Koyununu istediği zaman kesen bir çobandı o!Onun ecdadı koyunlarından yararlanarak yaptığı saraylardaydı-Gerçi soyunu sopunu bile kesen nasipsizlerden bahsediyoruz ama..Evet işte şanlı osmanlı tarihi (ve neredeyse tüm türk tarihi).
Allah bozgunculuk yapanları sevmez(5-64).Allah'a yalan isnat edenleri, kıyamet günü yüzleri simsiyah halde görürsün. Kibirliler için cehennemde bir barınak mı yok!(39-60)