leyla ile mecnun



Oldu mu şimdi? Sen kalk vatandaşın vergisini takır takır ödediği TRT'de dizi yap git hükümeti eleştir. Üstüne "Gezi zekalılara" destek ver. Utanmadan görüntülerin video paylaşım sitelerinde yayınlansın. Bir de hala diziye devam edelim diyorsun. Tamam çok seviliyorsun, fenomen haline geldin de kardeşim ne diye eleştirirsin anlamam ki. Yapılır mı böyle birşey. Dua et sadece yayından kaldırıldın. Diktatörlükte olsan sallandırırlardı adamı be! Burada ileri demokrasi (!) var unutma bunu!